Ajax - Milan...

Ikvall moter Milan Ajax i Amsterdam i andra omgangen av Champions league ( ok Klas?!) men tyvarr ska jag ivag och trana sa jag missar forsta halvlek.....
Men efter att sjalv ha tranat lite boll kan jag iallafall, forhoppningsvis, fa se Zlatan och ganget sla hans gamla kamrater i Holland.
Imon blir det istallet Inter pa San Siro, jag gar saklart inte frivilligt pa Inters matchen utan gar dit for att jooooobba.
Sen blir det som sagt Ancona pa torsdag och pa fredag ska jag aka och trana fotboll med ett 11-manna lag!!!!
Ska bli jakligt skoj, aven om jag vet att jag tyvarr inte kan skriva kontat med ett seriosare lag da jag alltid jobbar pa helgerna....

Nu ska jag skriva fardigt rapporten fran Imola och sen ar det nastan dags att ga hem.

Hoppas ni har det gott.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0