Allegri hittar inte i Milano...

Igar fick jag beskriva vagen till en restaurang at ingen mindre an var egen Mister Allegri!
Han och tva vanner var pa helt fel spar sa det var val tur att de sprang pa Milanokannaren Malin! =)
Mycket trevlig karl, far bara hoppas att han vinnare lite snart ocksa....

Klas, du vet att min far alltid har varit lite egen sa darfor ar han Peter Pappa och inte tvartom som kanske manga andra.... ;)
Och ja Pappa, tack vare min "harda" uppvaxt ska jag nog klara mig aven den har gangen....!

Vet fortfarande inte vad jag ska gora idag, hoppas fa svar pa om jag ska ner till Bari eller inte.
Sa det blir nog annu en dag letandes framfor datorn.....

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0