Ancona

1-1 ar inte bra, absolut inte bra men just nu ar inte Milan inte battre an sa.....
Det racker inte bara med en Zlatan i laget for att man ska vinna.
Men vad att gora?
Kanske om Dinho far till americat till jul och ger plats at nan ny, inte humorspelare eller om Berlusconi inser att man maste ha ett forsvar i ett lag ocksa for att kunna vinna matcher.... och att det han har haller pa att falla ihop och snart gar i pension.
Ja ja jag och manga fler fortsatter hoppas....

Ikvall blir det Inter istallet pa San Siro, forlorar dom lovar jag att inte vara skadeglad................

Imon aker jag  ner till Ancona for VM i Volleyboll, som pappa sa: det ar en massa fotboll och sen superbike och helt plotsligt ska jag pa Volleyboll! Volleyboll!!? Jag kan ju inte ens regglerna!
Men det kanske blir kul, annu ett annat folkslag och lag fran olika lander.
Nar jag kommer tillbaka till Milano pa fredag tar jag faktikst helg!
Maste flytta ut fran dar jag bor nu och som tur ar har min kara van Ale lovat att hushalla mig tills jag hittat nat annat....
Men hur lange orka jag ha det sa har!?
Jag har inte packat upp min resvaska pa nastan en manad!!
Men sa lange jag har tak over huvudet  antar jag att jag far vara glad.

Pa sondag ar det Inter - Juventus och da kommer en massa roliga manniskor till stan!
Far langa dit.....

Tills nasta gang, HA DET!

Kommentarer
Postat av: Klash

Kämpa på Malin&Milan!

2010-09-29 @ 15:48:16
Postat av: Edvardtilde

Good web with cool info. Thanks.

2011-03-01 @ 09:43:53
URL: http://edvardtilde.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0