Champions league

Ikvall blir det Champions league fotboll!
Milan spelar mot Auxerre pa San Siro och vi ska dit och "jobba"....
Vi har som vanligt hand om biljetter till vissa sponsorer, men valdigt fa till Champions league, sa vi ska egentligen bara dit for att se matchen!
Ska bli kul att fa se Zlatan i action pa riktigt, vi far bara hoppas att det gar battre an i lordags...

Igar var jag och tranade fotboll och det kanns idag!
Maste borja springa igen, det var lange sedan jag var sa har ur form....
Men nu borjar sasongen sa det blir fotboll iallafall tva ganger i veckan from nasta.
Inter har varit efter mig igen (kanner mig saaa eftertraktad!! ;)) men eftersom jag ofta jobbar antingen lordag och /eller sondag blir det svart att hinna med.
Men jag far spela med min kollegas lag, nar jag vill.
det ar iofs 7-manna, men dte kan bli kul! =)

Nu ska jag skriav ett inbjudningsbrev till vara sponsorer i Bari.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0