"Det var battre.....

.... men det ar fortfarnade mycket att jobba pa." Sa sant som det var sagt Allegri!
Men vi vann atminstone igar!
Och sjalvklart (tack gode gud) var det mr Z som avgjorde.
Precis efter malen var edt harlig stammning pa stadion men annars holl Milan fansen en valdigt lag profil....
De ar anda pa lordag det ar upp till bevis, da kommer Catania till San Siro.

Jag daremot ska ater ner till Bari for matchen Bari-Cagliari.
Far tom signera mina email med en title som ansvaret jag har darnere ger mig - responsabile relazioni esterni.
Jg tycker det later ganska flott pa italienska sa tanker inte ens forsoka oversatta for da blir det inte lika haftigt tyvarr....;)
Jag aker redan imon sa idag blir sista dagen pa kontoret idag, gott!
Daremot blir det ingen helg for mig, pa lange! For nasta vecka aker jag till Imola for superbike...

Men sa lange det ar kul jobbar jag mer an garna!

Ha en bra helg allaaahopaa!

Kommentarer
Postat av: Klash

När man som jag är född nyfiken måste jag ju bara översätta din titel: Externa Relations Manager.

Det låter väl inte så ohäftigt. Enligt Google Translate blir det så i alla fall, även om jag tycker att det är svengelska.

2010-09-17 @ 09:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0