Imola

Att en sport som superbike kan vara sa kuuul!
Eller iallfall sjalva eventet...
Jag har varit i Imola hela helgen med team aprilia/alitalia. Och precis som i Monza och i Misano var det valdigt lyckat.
Tack vare att Haslams motor gick sonder efter bara nagra fa varv blev Biaggi 5:a och vann daremed hela VM.
Biaggi racar for Aprilia/alitalia sa det blev sa klart fest!
Det ar inte sa svart eller trakigt att aka ivag pa jobb pa helgerna nar man far vara med om att vinna VM.....
Jag behovde en helg ivag fran Milano och fotbollsfolket som jag vanligtvis jobbar med, jag hade kul som fasen helt enkelt. Bade tack vare personalen i Aprilia som ar hur skona som helst men ocksa tack vare mina kara engelska vanner! Andra piloten Camier och hans manager var dar trots att han inte kunde raca for en skada och precis som jag sa efter tavligen i Misano sa far mna saga vad man vill om engelsman men de vet iallafall hur man har roligt!
Min svenska humor ar definitivt mer lik deras engelska an den italienska..... mer an sa behover jag inte saga.

Nar jag kom tillbaka igar kvall var det avslutning pa fashion week har i Milano, som jag som vaingt inte varit sarskilt involverad i..... men jag blev inbjuden av en kompis att folja med pa Ferragamos mega party. Aven om jag var trott efter helgen var det tur att jag foljde med for aven det var en lyckad fest!

Summerat har edt varit en bra helg.
Lagger upp ett bilder senare i veckan.

Nu ska jag forbereda infor sextondelsfinalerna i Volleyboll i Ancona dit jag ska aka tors-lordag.....
och sa blir det champions league fotboll med Inter pa onsdag.
Dessutom ska jag sjalv spela fotboll bade idag och imon, sa den har veckan har jag iallafall att gora, skont det!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Klash

Inte ett ord om att vi möter Ajax borta i kväll?

2010-09-28 @ 11:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0