Letar boende..

Idag har jag spenderat heeeela dagen letandes efter en lagenhet eller annat boende.
Jag ar valdigt krasen sa det ar inte latt, men det hade det nog inte varit anda....
Hyrorna ar helt orimliga!
Men men jag for fortsatta leta och hoppas pa att nagot bra ska dyka upp!

Pa onsdag blir det champions league fotboll - Milan-Auxelle, och i helgen blir det antingen att fara ner till Bari igen eller till genoa och se Sampdoria-Napoli.
Vilket som vore kul, sa lange jag slipper stanna i Milano och i mitt pytterum sa e jag lycklig just nu....

Hoppas ni har det battre hemma i svedala.

Kram

Kommentarer
Postat av: peter pappa

du har ju varit med om en hård uppväxt så du kan väl bo i en skokartong,säger jag som alltid varit en sann cesena supporter eller hur klas.h

2010-09-13 @ 18:22:27
Postat av: Klash

Pappa Peter heter det väl i så fall, eller är du dum i huvet? Nu jävlar är det krig. Cesena! Det var bara en parentes i det stora hela. Allegri vill nog att de skulle landa hårt efter senaste tidens upphaussning och matchade laget mot en klockren förlust. Det är bra för laget, teamkänsla i med och motgång du vet. Nä, just det. Du har ju aldrig upplevt medgång på fotbollsplanen. Jag minns när du var reserv i laget... på träningen :-) Så pls uttala dig inte om fotboll, och absolut inte om Lega Calcio, per favore. Men å andra sidan möts vi ju på de allvarliga öländska slätterna snart. Eller bangar du ut där också? Bah, Cesena. Du visste inte ens att det fanns något som hette så förrän i lördags. Ha det bra själv! // Galiani

2010-09-13 @ 19:59:59
Postat av: Klash

Ovanstående inlägg är naturligtvis endast riktat till Malins pappa, ifall det inte framgick. Till Malin skickar jag mina lyckönskningar om ett framgångsrikt boendeletande. -Ta en stor lägenhet, så kommer Eva och jag och våldgästar. Eller jag och din far om han vågar...;-)

2010-09-13 @ 20:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0