Mycket fotboll blir det...

Nu ar det snart helg, men dte blir inte mycket ledigt for mig, iallafall inte imon.
Forst ska jag till Piacenza och se serie B fotboll, sen blir det San Siro och jobba under Inter-matchen och senare pa kvallen ska vi ata pizza och se Milan-matchen och Zlatans premiar i klubben!
Det ar som sagt kul som fasen men jo Klas, man kan fa nog av fotboll! Iallafall, som du har fullkomligt ratt i, Inter! ;)

Pa sondag ska jag bara leta boende och sova och sen borjar en nya vecka igen pa mandag!

Hoppas ni far en bra helg!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Så mycket pizza som du äter är det nog bäst du tar dig tid att spela fotboll minst 6 gånger i veckan!



Fetto!



Eller som jag är...livsnjutare!

Bara att välja!

2010-09-15 @ 15:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0