Snabbvisit i Åseda

Fick gå upp tidigt idag för att hinna med flyget hem vid halv 7.
Det är jäkligt smidigt dock att flyga till Köpenhamn och sen ta tåget direkt till Växjö.
Sen kom Pills och hämtade mig där och nu ska jag efetr en promenad med Elsa och far laga lite mat tills mamma kommer hem från jobbet.
Alltid lika skönt att komma hem, även om det tyvärr bara är för en snabbvisit den här gången...
Hade så gärna stannat lite längre just den här gången för att bla kunna åka och se Joanna och Emma´s små under!
Men det får bli nästa gång, förmodligen till jul.... =/

Det blir en del sport här hemma också såklrt...
En massa fotbollssnack med far min och så landslagsfotboll imon!
Ska bli kul att se Sveriges lag spela, det har blivit lite för mycket Italiensk fotboll på sistone....

Annars ska jag inte göra så mycket här hemma under mina 4 dagars besök.

Nu får jag springa annars bränns grönsakerna fast!


Kommentarer
Postat av: Klash

Här kommer lite rödsvart snack i alla fall: Det var ett tag sedan vi hade en Rossoneri i svenska landslaget. Ska bli spännande. För mer info se min FB status

2010-09-03 @ 09:34:33
Postat av: Christianmiriam

I am really impressed!!

2011-07-29 @ 12:01:48
URL: http://christianmiriam.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0