Superbike i Imola

Idag har forberedelserna infor superbike i Imola 24-26 september borjat.
Det kanns kul och skont att gora nagot annat an fotboll for en gang skull!
Max Biaggi leder forftfarande stort och darfor ska en eventuell fest/hyllning/prisutdelning ocksa forberedas.
Alla de "viktigaste" inom sporten i Italien, och diverse sponsorers chefer och presidenter kommer vara narvarande och darfor maste allting forberedas valdigt noga.
Det blir darigenom alltsa mer att gora an infor tidigare tavlingar.
Jag ar jakligt glad att jag far fortsatta folja Alitalia i det har fallet, ar ett nytt superbike fan! =)

Jag har precis avslutat en laaaang rapport fran calciomercato ocksa, vilket inte var lika kul, men det maste goras.
Vi har en ny stagista=en ny tjej som gor ett stage, hos oss from idag och jag gillar det inte!
Hon ar trevlig, sa det ar absolut inet mot henne! Men jag ser henne anda som en ny konkurrent till de uppgifter som jag fatt....
Vi har redan ganska lite att gora, sa med annu en person pa kontoret ( som dessutom skriver pa italienska, eftersom hon ar italienska.....!!) kan det bli ont om arbetsuppgifter...
Men men, jag ar dock inte langre nagon stagista utan en betald anstalld som borde fa forsta ching nar det dyker upp nagot att gora, eller hur!!?? ;)

Imon far jag hem till svedala for en SNABBVISIT, egentligen for att byta sommarklader mot vinterklader men ocksa for att fa fira min fodelsedag med familjen....
Det tog lang tid och mycket energi att fa nagra dagar ledigt fran jobbet men till slut gick HAN med pa det....
Det ar verkligen en snabbvisit sa darfor har jag inte sagt nagot till nagon tidigare.....
Men om nagon ar around i helgen sa finns jag numer pa norrgatan 11!

HOLA! (eller som Pillan skulle sagt - OLLA!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0