Tillbaka i Milano

Nu ar jag tillbaka i Milano efter en SNABBVISIT i Aseda.
Hemma var det kallt men har regnar det....

Letar fortfarande boende, vilket borjar bli riktigt tungt nu.
Jag "bor" just nu hemma hos en kompis i samma rum som en annan svensk tjej som jag larde kanna via ett jobb for manga ar sedan.
Det gar sakert fint ett tag, men jag langtar efter mitt egna rum och min egna sang.
Ja, egentligen efter en egen lagenhet, men det lar nog droja ett tag till....

Forberedelserna infor superbike fortsatter annars ar det valdigt lungt for tillfallet.
Det kommer daremot bli mer jobb pa helgerna nu framover, med bla Bari, Milan och sampdoria.

Nu ska jag bestalla en vinterjacka och sen blir edt lunch!

ha det!

Kommentarer
Postat av: frida

Hej! Jättekul att se dig igen Malin! Hoppas du hittar boende snart. kramar

2010-09-09 @ 09:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0