Bilar och polly

Klas och Eva hall skickade mig i veckan en pase polly och en med bilar sa jag firar pasken med det!! Inte illa!!
Firar dessutom att Napoli idag fick stryk mot Palermo och hoppas senare fa fira en seger mot brescia....
Jag ar nyss hemkommen fran San Siro dar Inter slog lazio i en ganska underhallande med ful match.

Ikvall stannar jag hemma i lugn och ro och imon blir det pasklunch hemma hos min kollega och heeela hennes familj och senare pa kvallen blir det middag i andra goda vannesr lag!
Det enda jag kan klaga pa just nu ar vadret.... fasen, nar man for en gangs skull har nagr adagar ledigt blir det skit vader i hela italien!

men jag har hort att solen iallafall lyser pa er dar hemma!!!

Glad pask alla ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0