Firenze

Nu e jag tillbaka i Milano efter 4 hektiska men roliga dagar hemma i Sweden.
Mamma har blivit tant och det kanns i kroppen att det firades en hel helg, jag ar ju trots allt inte heller 20 ar langre......

Ingemar, du maste vara stolt over ditt Udinese som igar istort sett blev klara for CL nasta ar, jag ar daremot gladare for att de slog napoli och gav oss ett fint forsprang!!!
Vi far bara hoppas att de inte borjar gora bort sig nu  sa att allt kommer att hanga pa sista matchen... da Milan moter Udinese borta!!

Idag blir det mycket att gora, ska gora en ars rapport at ERG och dessutom fobereda for att sedan kl 18 aka ner till firenze (Floresns) och Coverciano for ett liknande event som vi ordnade for ett par veckor sedan i Vinovo, aterigen for telecom. Dar stannar jag sedan till onsdag och da spelar Milan hemma mot palermo i semifinalen i TIM CUP.

Nu blir det frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0