Med Sampdoria i Bogliasco

Sa idag har jag varit pa Sampdorias traningsanlaggning Bogliasco med vara klienter ERG's gaster fran Ryssland.
Ett valdigt trevligt par med deras 12-ariga son som blev min och min kollegas uppgift att underhalla...
Vad gjorde vi... jo vi drog fram ett "minimal" pa planen, snodde en boll och borjade spela foboll med honom.
Vi fick sluta nar att tranaren blev irreterad pa att spelarna hellre kollade pa oss an tranade i gymmet... hahaha
Pozzi ville va med och spela men han fick inte for mister! Palombo, il capitano, ville kopa oss for att hoja kvaliten i ett Sampdoria ur form.... det hade vatt nat det! 
Har ar nagra bilder fran en solig dag i Bogliasco:


il capitano tar sig tid att halsa pa vara gaster, han ar oehort odmjuk och mycket trevlig.


Guberti, Poli och Mannini, som ville att jag skulle "tagga" dom pa facebook....... hmm.....


A laget varmer upp innan primavera laget kom pa besok for en vanskapsmatch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0