Onskelon...

Har valdigt lite att gora idag, sa jag har roat mig med att lasa en artikel/rapport pa www.futebolfinance.com om fotbollspelares loner.
Jag har manga ganger forsvarat dem och sagt att de "stackarna" trots allt har ett valdigt stangt och kontrollerat liv och det inte alltid kan vara sa latt att vara fotbollsspelare med all press mm de far utsta.
MEN det ar anda heeeelt galet va nagra av de "stackars" spelarna tjanar!!
Ronaldo ar det bast betalda spelaren och kassar in 12 miljoner EURO om aret! Det ar alltsa nastan 10 miljoner svenska kronor I MANADEN!! Alessandro Del Piero som "bara" har spelat i si sa dar 12 ar tjanar "bara" 4 miljoner Euro om aret.....
Jag som fortfarande slavar for en lon lika "hog" som nar jag jobbade pa preem hemma i aseda da jag va 15, borjar undra om det trots allt ar sa synd om dom!?

Kommentarer
Postat av: peter pappa

GIFT DEJ MED EN SÅDAN GUBBE, SÅ KANSKE JAG KAN FÅ EN RAGGARBIL

2011-04-26 @ 19:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0