Roma e poi la svezia

Hahahaha Frida du vet alltid vad du ska svara!!! hahaha ja, klart jag menade Zlatan...

pa tal om honom, han ar en stjarna och borde vid det har laget veta hur man uppfor sig och vad man inte sager, MEN, nar jag vet sjalv vad jag sager nar jag blir arg har nere pa Italienska...
Av nagon anleding kommer alla fula ord du kan komma pa ut pa samma gang, och aven om det inte ar riktat till nagpon speciell eller till dig sjalv, percis som Z sa, sa e det klart att folk runt om tar at sig. Speciellt en domare som kanske precis tagit ett "halv dant" beslut....
Han fick dessutom skit betyg som jag inte alls tyckte att han fortjande!
Men men, gjort ar gjort och annu en avstangning i sasongsupploppet ar oforsvarligt....

Imon far jag hela dagen till Roma for annu ett PUMA event och sen aker jag hem over helgen for att fira min UNGA mor som fyller 50 ar pa lordag!
Ska bli mys, aven om jag onskar att jag kunde stannat lite langre....

Sa nu ska jag packa!!

Buona notte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0