Scudetto??

Om Milan vinner pa sondag mot Bologna och Inter spelar oavgjort bortamot cesena ar scudetton klar och vi kan borja fira!! =)
Man ska absolut inte ta ut nagot i forskott men blir det istallet klart nasta helg borjar planeringen for firandet av scudetton pa San Siro den 14 maj nar Milan spelar sin sista hemma match mot Cagliari.
Vi har hand om hela prisutdelningen precis som forra aret och det ar klart att det skulle kannas extra skont att fa fira MILAN pa hemmaplan!!!! Dessutom betydligt smidigare for arbetet.....
Sa vi haller tummarna pa sondag!

Det regnar har i Milano och ar faktikst riktigt kyligt, men det blir anda kalas ikvall da jag far sova imon!
Av nagon anledning gar jag hem oss modefolket... ;) sa ikvall ar jag bjuden pa fest med europa ansvarige pa Costume nazionale.
Imon ar det sedan tankt att jag ska spela match, men mitt kna ar helt uppskrapat sa jag vet inte hur det kommer ga....

trevlig fredagskvall!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0