Solig sondag med basket pa schemat

Vaknade valdigt nojd vid 13-tiden i dag, det ar sa gott att vi vann derbyt!
Pato blir saklart hyllad i tidningarna men aven saknaden av Zlatan namns.
Vi hade som vanligt mr sacchi som gast igar och han sa innan matchen nar jag fragade vad han trodde att "milan har ett stort tryck pa sig att vinna medan Inter gar in med ett stort sjalvfortreonde och ar sakra pa att vinna, sa jag tror Milan vinner..." och de gjorde de!! =)

har varit och gatt en runda i sommar vadret har i Milano, det ar inte ens var det ar sommar!
25 grader varmt och folk ligger och solar i bikini i parken.... kanns inte normalt, men battre det an sno....

Nu ska jag ivag och se min andra basketmatch live med min van och gamla italienska basket legenden Gianmarco Pozzecco. Jag vet inte an vilka som spelar, men det kan nog bli kul! =)

Ikvall blir det sedan uuuuuuuuuteservering!!

CIAO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0