Sommar!

Varen har hoppast over har ar det sommar!
Solen fortsatter lysa dag efter dag och det blir bara varmare.
Hur gott som helst, aven om det ar lite orovackande....

Igar tog jag en apertivo och at middag med tva svenska journalister; jennifer Wegerup och Johanna reimers, trevligt att fa prata lite svenska och lara kanna tva riktigt trevliga tjejer och duktiga journalister.
Vi jobbar i samma varld, befinner oss ofta pa samma plaster, pratar om samma manniskor och har manga "kanningar" gemensamt, men vi har aldrig traffats innan, sa det var kort sagt KUL!! =)

Nu ska jag ut och ga en runda i parco sempione, dar de for ovrigt klippte graset for forsta gangen forra helgen nar jag gick dar och AH vad det luktade gott! Hoppas det upprepas idag....
Sen ska jag till san Siro for Inter-Chievo och imon ar jag leeedig!

Uppdaterades igar om hockeysituatinen hemma ocksa....
Grattis Lakers och MODO! Och SSK..... Pigge och Marcus, vad sager man?! :/

CIAO!!

Kommentarer
Postat av: Marcus

man säger SATANS SKIT men vi kommer tillbaka nästa år :)

2011-04-15 @ 11:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0