SSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!

Underbara tre poang!!!!
Jobbade mest hela matchen men hann se alla tre malen och vilken stammning med 80 000 pa laktrana!!!!!
Satter in bilder pa mandag nar jag kommer till kontoret....
Efter matchen hade vi som vanligt aktiviteter med vara klineter nere i spelargangen, nar jag var klar och antligen fick satta mig ner efter 8 timmars springade i klackar slog aven Kevin Boateng Prince sig ner for att andas ut och vanta pa skjuts hem bredvid, sa for forsta gangen tog jag mig friheten att be om att fa ta ett kort.....
Efter Z ar han helt klart min favorit och efter vinsten i kvall haller jag det har kortet varmt om hjartat! ;)
GRANDE MILAN!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0