Svezia

Taget over oresundsbron ar for jadra bra allts!
Det ar sa skont att kunna flyga fran Milanos centrala flygplats till Kopenhamn och sedan kliva pa taget som tar en direkt i Vaxjo pa mindre an 3 timmar!
Gutt e det! =)
Sa nu e jag hemma e svang, ska packa sommar grejer i dag, sen ut och umgas med min kara farmor Signe for att imorgon ta svangen forbi Huskvarna pa vag upp till Stockholm. Detta for att presenterar mig pa Nickes.com´s kontor som ligger dar...
Jag hjalper dem lite med deras gaster som aker ner till Milano for att se Zlatan (eller Milan) spela.

Ni har sakert redan last om att Zlatan prisades av det klassiska ironiprogrammet "Stricsa del notizia" for sin andra avstangning pa vaaaaaldigt kort tid... kan lata tjatig men han ar anda numero uno! Att han svarar reportern ( som dessutom ar en respekterad komiker och representator i Italien) att "det ar hans jobb" da denne blir nerbrottad av mr Ibarhimovic´s livvakt!

Ja ja, nu ska har packas!

Hej hopp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0