40 grader varmt!

Temperaturen har legat pa 35-40 grader nu sedan jag kom tillbaka till Milano i lordags och det ar ooolidligt!!!!
Det ar for jakligt att man ska behova halla sig inne for att ens kunna andas. Man gar i stort sett bara mellan hemmet och jobbet i dessa dagar.

Det ar mycket som ska avslutas nu efter sommaren innan det nya kan paborjas, men som tur ar har vi en massa praktikanter som far gora det iar sa att jag kan agna mesta tiden at att se framat!
Pa sondag spelar Inter sin forsta match for sasongen hemma mot Lecce och da blir det till att ga till stadion igen.
Vi far hoppas att Zlatan ar hel till pa lordag sa att vi far se ett svenskmote i forsta matchen for sasongen, nu nar Albin Ekdal har gatt till Cagliari.
Men jag tvivlar pa att han kommer kunna spela, sag honom igar framlinkandes med foten i bandage, men vem vet kanske det bara ar ett satt att satta ner pressen pa honom och laget.....

Nasta helg blir det sen Supercoppa primavera final nere i Roma och den har gangen verkar jag fa aka!
Synd bara att det ar enda lediga helgen pa vaaaldigt lange da det ar spelstopp i Serie A for landslagssamlingar.
Men men hoppas fortfarande pa att fa ett par dagar till vid havet....

CIAO!!!

Kommentarer
Postat av: Klash

Klaga på att det är varmt... skäms på dig! Tänk på oss stackars nordbor som går omkring och fryser. Det enda ljuset i tunneln just nu, som dessutom kan värma min själ är att Serie A äntligen börjar. Snart får man se "redig" fotboll igen!

By the way, Ture och jag och kommer nog ner till Italien i höst, till Rom. Han vill så gärna se Roma!!! Så då fick jag bestämma datum, och vilken överraskning att precis på det datumet som jag bestämde (30 okt) så spelar Rossoneri på Olimpico. Snacka om tillfällighet!

2011-08-24 @ 20:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0