St Lorenzo

Idag ar det St Lorenso har i Italien och stjarnor faller hela kvallen och natten.
Pa sardinien var det alltid favorit kvallen, nar man kunde ligga pa stranden eller sova pa baten for att bast kunna njuta av den vackra augusti natten. Har i Milano daremot ser man knappt himlen for allt smog.....

Idag har jag varit i Varese hela dagen for Italienska U21 landslagets match mot Schweiz, som grannlandet for ovrigt ledde nar jag akte darifran.
Man kanner att man varit med ett tag i gemet nar man far "radda" Serie B's direktor, marknadschefen i Juventus och en spelaragent fran Cesena genom att ge dem "vara" gratis biljetter for att de antingen glomt accreditera sig eller blivit bortglomda av nagon i federationen. Det ger ju bara mig ett stort plus sa vad gor val det! ;)

Varese ar liten som klubb och stadion ar inte mycket att hurra for men jag hade tydligen gjort en hel del vanner forra aret under Juventus traningslager sa jag fick ett varmt valkomnande tillbaka!

Kom precis innafor dorren efter att ha pratat skit med ett par kollegor over en apertivo sa nu blir det tidigt i sang for att imorgon forebereda det sista infor Troefo TIM eftersom jag pa fredag har tagit ledigt for att kunna aka till havet over helgen!!

BUONA NOTTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0