TILLBAKA!!

Landade igar kvall kl 22.55 pa Linate flygplats i Milano efter en smartfri resa fran Aseda via Vaxjo och Kopenhamn.
Tva veckors semester har gatt alldels for fort och idag kanns det som att man aldrig har varit borta....
Lamnade en del uppgifter fran beachen ogjorda som nu maste tas tag i sen ska Troefo TIM forberedas.

Fick erbjudande att aka och hjalpa till i Malmo under vanskapsmatchen det svenska (kanske snart) champions league klara laget ska spela mot Milan hemma i Sverige den 14:e men chefen var inte jatte nojd med att de bara ringt mig och inte honom sa det bidde inget med det....
Hade ganska varit kul och jag kan inte hjalpa att tycka att det kanns lite bortskamt att tacka nej till nagot sadant.
Men men vi har att gora anda och pa tisdag morgon aker jag fran Napoli, dar jag ska spendera Ferragosto, till Bari for att organisera Trofeo TIM som ju ar "vart" event.

Nu ska alla vardinnor fran becah-volley eventen betalas......

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0