Trofeo TIM och Troefo Berlusconi

KOm precis tillbaka till ett kokhett Milano efter en vecka i Bari for Trofeo Tim som vi holl dar for andra aret i rad.
Det va varmt dar nere med sa det var ganska tungt att springa runt pa stadion tre dagar i strack, men turneringen gick fint (forutom att Inter vann...) och alla verkade vara nojda.
Alla tre lagen hade med sig flera unga spelare fran primavera lagen och manga nyforvarv sa dte va kul att se lite nya ansikten och spelsatt.
Juventus verkar ha gjort ett kap med Vidal, tyckte han skulle bli turneringens basta spelare men det priset gick istallet till ett annat juventusnyforvarv - Vucinic.

Nar "mina" vardinnor skulle in pa plan for prisutdelningen stod jag och forsokte forsta vem som vunnit priset for att kunna meddela det till b.la TIM's direktor pa plats, da den enda juventus spelaren som stannat pa plan for prisutdelning var Vucinic som stod precis bakom mig fragade jag helt enkelt honom direkt om det var han som vunnit, da skrattar han och sager "du trodde inte pa det heller alltsa!?".
Eftersom han hade ett mega bandage runt vaden gjorde jag faktiskt inte det men svarade att jag inte hunnit se matcherna......

Nu blir det Troefo Berlusconi imon pa san siro, en match som arligen spelas mellan Milan och Juventus.
Det ar alltid kul att se eftersom det brukar vara den sista matchen innan seriepremiaren och har nere sager man att den som vinner trofeo berlusconi sedan inte kommer vinna scudetton, forra aret vann Juventus.......
Men jag hade ocksa garna varit kvar ett par dagar nere vid havet istallet for ett tomt och 30 gradigt Milano!!

Men men nu e sasongen snart igang och har ska jobbas!!

BUONA DOMENICA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0