Bellaoboys!

Igar var jag och spelade med en kompis "korpen" lag.
De har en president och organisator som uppenbarligen och som tur ar har valdigt lite att gora pa jobbet och som har startat deras egna hemsida dar de skriver om matcherna de spelar.
Igar var jag alltsa med, som forsta kvinnan i lagets historia! manga var valdigt skeptiska men nar han lurat i alla att jag var Brolins dotter borjade de anda tro pa mig... nar jag sedan lyckades springa ifran tva forsvarare pa hogerkanten och lagga ett par malgivande krosspass slappte det och efter ett tag glomde de rent av bort att jag var jag...dvs tjej.... hahahaha det var riktigt roligt faktikt!
Ni som laser italienska kan lasa om den historiska matchen har:
http://bellaoboys.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0