Juventus-Olympia Agonese

Igar var jag i Torino hela dagen for ett besok pa den nya stadion, heeeeelt fantasisk, och sen spelade Olympa Agnese (lagets president ar ocksa VD for Alitalia och darmed vara klienter......vi ar ju trots allt i Italien!) mot Juventus i en amichevole(vanskapsmatch) pa vinovo.
Det var kallt som fasen och att ta hand om 150 st syditalienare som ocksa kallas terroni var inte det roligaste jag gjort men det gick fint!
I onsdags var jag ju pa Milans julfest ocksa, det var en kanonfin sal de hittat pa central statoionen, synd att den inte anvands mer, men annars var det val sadar....
berlusconi, som ser mer och mer ut some n dock varje gang man ser honom, holl tal och sen var det egentligen slut.
De flesta spelarna var dar men de stod som vanligt och gomde sig tillsammans i ett horn, stackarna! Alla utom Seerdof sa klart och Mathieu Flamini som var tillbaka efetr 3 manaders rehabilitering i frankrike, det va kul att se honom igen!
Nu e det antligen fredag och imon ar det dax for Milans sista hemmamatch for den har sasongen, mot Siena och pa mandag ska jag pa nytt till appiano for arets sista besok.
Trevlig helg!
Juve - Agononese.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0