Klas!

Klas, om sanningen ska fram har jag inte ens kunnat se de senaste landslagskamperna, men jag tycker bara det ar sa oehort underhallande (om man nu vill kalla okunnighet det...) nar folk skriver hur Zlatan inte PLATSAR i landslaget.... Att han, som du beskriver inte passar in for att nivan inte ar den han ar van vid, ar det fa som sager/skriver och kanske ens begriper, och darfor "forsvarar" jag honom: for jag tycker det e heeelt absurt att saga att Zlatan Ibrahimovic inte skulle passa i det svenska landslaget....
Det ar egenligen lite som Messi, han ar valdens basta spelare men i det Argentiska landslaget har han fortfarande inte gjort nagra hojdarmatcher som han kommer bli ihag kommen for.
Men nog om det, nu e det fredag och jag hoppas dagen passerar valdigt fort sa att det blir kvaller och Milan-Genoa med en pizza och nagra ol!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0