Calcio Mercato...

Idag borjar slutspurten av arets calcio mercato har i Milano.
Som vanligt ar det vi som organiserar det, men den har gangen behover jag inte hjalpa till.
Jag kanske gar dit en svang imon, men mest for att jag ar nyfiken pa hur det gar och for att jag sist knot en del kontakter som jag givetvis skulle vilja spinna vidare pa.
En agent ville t.ex ta hjalp av mig for att kunna hitta fler svenska talanger da svenskarna har ett valdigt bra ryckte om sig for sin fysik. Alla ar kanske inte Zlatan men anda...
Beslutet vi alla vantar mest pa ar dock om Pazzini kommer ga till fel Milanlag eller inte...

Igar var jag i kontakt med ett engelskt reseforetag som ar intresserade av nagon form av synligehet under 6 nations, sa nu maste jag fortsatta att forsoka salja in det ratt....!!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0