Fullspeckad helg

Det har varit mycket i helgen och jag hade gjort vad som helst for att bara fa stanga av alarmet och somna om imorse, men det var bara att stiga upp och nu vantar en ny dag och annu en vecka pa kontoret!

Igar borjade jag flytta mina grejer till den nya lagenheten och sen fick jag besok fran amerika i form av volleybolllandslagets coach som jag larde kanna da de var har i september pa VM.
Han var har for att se en match mellan tva landslagsspelare som spelar i Milano men da han flyg fran Paris var forsenat missade han det och istallet blev det middag och fest med varldesn langsta manniskor!!!
I vanliga fall brukar jag kanna mig lang vart jag an gar i Milano men igar kande jag mig som en dvarg bland alla basket- och volleyboll spelare!! Helt sjuk langa!!

Jag sag inte Milanmatchen igar sa kan inte uttrycka mig men...... jag sa ju att det inte skulle bli latt mot ett Lecce med sjalvfortroende..... Nu far vi passa oss annars tar Inter in pa oss och det vill vi INTE!!

Nu ska jag ga igenom de fa bilder jag lyckades ta pa barnen i lordags som gick in pa planen med spelarna pa san siro och sen skicka dem till TIM.

Trevlig mandag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0