Huseklepp till Bari...

...och det var tack vare mig!!!
Pa taget hem fran Genova blev jag uppringd av en valdigt stirrig kollega som bad mig komma tillbaka sa snabbt som mojligt for jag var tvungen att prata engelska!
Tyvarr kunde jag inte fa taget att ga mycket snabbare men nar jag val kom fram fick jag springa hela vagen tillbaka till kontoret eftersom jag visste att det handlade om nat kontrakt och att tiden var knapp....
Val pa kontoret blev jag presenterad for Baris tilltanka nyforvarv, hans agent och en ansvarig fran hans gamla klubb. Han heter Erik Huseklepp och ar norrmann!!!! Sa oversattningen blev sa klart enklare an jag trodde....
MEN det var en massa problem med papper fran Norge osv, tiden va som sagt knapp och det fanns andra kontrakt att signera, sa jag fick satta mig i Baris segreterares plats och skota alla overforingar via FIFA!
Kontrakt, pengar mm mm, det va faktikst riktigt kul att fa se hur det fungerar och som tur var gick ju allt fint!
Tyvarr hade jag inte tid att ga och besoka hotellet dar de flesta andra kontrkat skrevs idag men det va det vart.

Dagen nere i genova var dock inte sarskilt givande och som vanligt kallt som fasen, men jag fick iallfall gjort det jag skulle sa ERG va nojda och glada...
Imon blir det Milan-Lazio och forhoppningsvis Bari-Inter pa torsdag, med Huseklepp i truppen!

Nu ska jag traffa min hyresvard och sen blir det hemmalagat hos en kompis!

HA DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0