Inter-Bologna

Imon spelar Inter hemma pa stadio Giuseppe Meazza mot Bologna och vi far val hoppas allas varan Albin far gora ytteligare ett mal.
Jag har hand om barnen som ska in pa planen med spelarna och sen ar jobbet som vanligt att halla koll pa TIm's suite med gaster, kunder och allt vad edt innebar.

Idag har jag gjort fardigt reporterna och forbereder infor 6 nationer (Rugby) som borjar i februari.
Vi gar igenom alla fordelar diverse sponsorer far genom ett sponsor kontrakt.
Att sponsra landslaget i Rugby kostar betydligt mindre an ett topplag i Serie A, men det ar anda inga daliga pengar vi talar om...
Om nagon hade velat sponsra mig med dem pengarna hade jag varit mer an nojd och lovat att de skulle anvandas till nagot mycket bra! =)

Ikvall spelar vi seriematch igen, aven om det blev valdigt (alldeles for)sent igar ska det bli skont att sprinag av sig lite!

Trevlig helg gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0