Nytt kontor

Imorse var vi pa mote i vart nya kontor i centrum.
Det ar valdigt fint, men jag hade nog anda foredragit att stanna dar vi ar nu..
Vi behaller aven det gamla dar vi ar nu, sa i dagarna ska vi bestamma vem som ska flytta och vem som blir kvar..

Vi har ocksa borjat prata om nya roller och uppgifter i foretaget da vi har vuxit med ett antal anstallda, det ska bli mycket intressant vad utlandskan far for roll men framfor allt uppgift....
Aven om jag garna gor lite av varje for att lara mer ska det bli skont att fa mina bestammda uppgifter for att kanna mer ansvar.

Idag jag har som sa manga andra dagar ganska lite att gora sa det blir att lasa ERG's kontrakt med oss och Sampdoria for imon ska vi ner till Genova pa manadsmote med just dem.

Har inga roliga bilder att satta in idag heller tyvarr, sa dagen inlagg blev valdigt gratt....

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Ingemar Svensson

"..grått inlägg!!!"

Hej Malin!

Din gamle geografilärare tycker som Italienälskare i allmänhet och fotbollsälskare i synnerhet att din blogg är fantastiskt färgstark läsning. Jag var i Italien på VM 1990 och efter det har jag och min fru varit där nästan varje sommar, undantagandes när dottern var liten. Vid fyra års ålder var hon dock mogen att på egen hand uppsöka kiosken och beställa "jelatå, fragåla e tjåckolatå" och sen har det bara rullat på.

Det har varit en ren njutning att läsa alla dina rapporter inifrån Luigi Ferraris och Guiseppe Meazza innersta och jag ser verkligen fram emot mer läsning därifrån.

För övrigt så var det i Genoa på Luigi Ferraris som vårt stolta svenska landslag torskade mot Costa Rica i VM-slutspelet -90, en av svensk fotbollshistorias mest förödmjukande förluster någonsin.

Beträffande helgens match mellan Milan och Udinese var den helt vansinnig. Själv är jag sedan många år hängiven Udinesesupporter (ja alltså förutom mitt kära Öster alltså) så andra halvleken tillbringade jag stående hoppandes jämfota framför TV:n ända tills en viss Herr Z skulle briljera i 92:a mnuten.

Ha det så bra!

hälsningar Ingemar

2011-01-11 @ 23:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0