Pasta och fotboll

Har precis varit på en typisk italienska lördag lunch med pasta, panettone, och en massa politik och fotbollssnack!!
Italienarna är så härligt passionerade av sin fotboll att det iblnd skrämmer mig.
Nu när man jobbar inom fotbolls världen är det helt okay, att även om tjej, få komma med sina åsikter och erfarenheter och idag gick det dessutom alledels utmärkt att jag är Milanista.....
Vi håller tummarna för de röd/svarta nere i lecce imon, Puglialaget van ju trots allt mot ett Lazio i form förra helgen och iår verkar allt kunna hända!

Hoppas dessutom på fin fotboll på G.meazza ikväll när Inter möter Bologna. Eto'o och Milito tillsammans igen kan nog skapa både det ena och den andra. Men kommer givetvis hålla ala tummar jag har för mr Ekdal m co.

Till Ingemar: super kul att du hittat till min blogg och att du dssutom gillar det du läser! =)
Far du neråt även i år får du höra av dig!
Men... varför Udinese?!!

Nu ska jag iväg och skaffa teleabonemang innan där dags at jobba.

Ha det och forza Milan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0