Sempre capolista

Aven om det va knappt, sa borjade Milan med en vinst och behaller ledningen!
Jag var pa San Siro for Inter-Napoli matchen och va inte helt nojd med att de blasvarta inte bara fick borja aret med en vinst men ocksa med en overlycklig Leonardo som coach....
Lite skadeglade hade suttit fint med en visnt igar!

Iadg ar det ganska lungt pa jobbet och jag far nog hitta pa egna saker att ta mig an for att fa dagen att ga innan det ar fodelsedags kalas igen ikvall!

Imon ar jag ledig och far forhoppningsvis flytta in i "den nya" lagenheten och pa sondag bar det av ner till Genova for Sampdoria-Roma.

Nu blir det kaffe och romerska delikatesser! =)

CIAO!

Kommentarer
Postat av: peter pappa

lycka till med nya lyan, vad är romerska delikatesser

2011-01-07 @ 13:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0