Serie A 2010/2011!!!!

Det blev annu en handelserik omgang av Serie A i helgen da Udinese slog Inter, Bologna slog Lazio och Milan vann, om an sa med nod och nappe....
Jag var nere i soliga men kalla Genova for att se omgangens absolut trakigaste match Samp-Juventus...
De ma ha varldens finaste farger men Sampdoria spelar verkligen inegn rolig fotboll!
Det kanns lite lonlost att bara forsvara sig om man inte kan gora mal.. De forlitar sig helt pa Pazzo Pazzini, som for visso ar valdigt duktig, men inte tillrackligt for att ensam kunna samla hem lite poang och mal...
Zlatan gjorde for ovanlighetens skull mal och unge herr Ekdal fick bade hoga poang (av italienska journalister) och nastan stryk..
Pa tal om Albin hade jag en diskussion med honom forra helgen da de italienska journalisterna pa Sky pastod att vi i Sverige kallade honom for nya eller "lilla" Zlatan... Jag hade aldrig hort det och inte han heller, har ni?!
Hur som helst far han val ta det som en komplimang, speciellt nu nar Zlatan inte langre bara ar kung i Milan men over hela Serie A....!!! Igen....

Nu ska jag fortsatta att forsoka hitta sponsorer till 6 Nationer i feb-mars.
Ska bli riktigt kul att folja ett rugby event och gar allt bra med sponsorer och klienter kanske jag kan fa chansen att aka pa VM i nya zealand i september!! Men det ar an sa lange bara en drom...
Ska ha ett litet mote ikvall med min chef sa jag kan kanske da iallafall foresla min ide?!

Trevlig mandag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0