Tillbaka i Zlatanland

Igar kvall kom jag tillbaka till Milano och idag ar jag tillbaka pa kontoret for att fa reda pa en hel del nyheter!!
Inom tva veckor ska vi byta kontor, vi ska fa tva nya kollegor (GIVETVIS KVINNLIGA) och jag maste fylla i ett formular om vad jag lart mig, vad jag vill lara mig och vad jag vill titulera mig som.....

Idag forbereder vi infor Inter matchen imon kvall, Milan-Udinese sondag och Sampdoria-Roma ocksa den pa sondag.

Ikvall ska jag dessutom kolla pa en lagenhet!!!
En kompis kompis har akt till Oslo och darfor ska jag kanske fa hyra den!
Den ligger jakligt bra och om priset ar ratt flyttar jag nog imon! =)

Nu ska jag oversatta en beskriving av ett event som Nutrilite/amway ska sponsra uppe i de osterrikiska bergen!

Till imon, HA DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0