TIM cup

Ikvall, eller senare i eftermiddag spelar Milan mot Sampdoria i TIM cup, gamla Coppa Italia.
Jag skulle akt med min chef for att se matchen men har fatt en slang av urinvagsinfektion och att aka ivag och sitta kallt i genova annu en kvall ar kanske inte det basta av ideer....
Istallet blir det en lugn (for en gang skull) film kvall hemma.

Jag har annu inet lyckats hitta nagot utlandskt foretag som ar interesserade av att kopa synlighet pa stadion i Rom under 6 nations turneringen som borjar nasta helg.
Krisen rader overallt och jag kanske inte ar den basta saljaren men jag e lite besviken over att jag inte har kunnat bidra med 1 euro..... Det ar i och for sig en vecka kvar men det ser inte sa ljust ut.
Ska formodligen ner till Rom nasta helg iallafall, det ska bli valdigt kul att fa se en rugby turnering!

I helgen blir det Inter-Palermo pa sondag men annars ar det ganska lugnt, ska bli  gott att fa sova heeela lordagen, kan behovas...

Nu ska jag satta ihop en lista med material som behovs infor ett event som Sampdoria tillsammans med ERG organiserar i Genova med borjan i helgen.

CIAO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0