TIM cup

Igar kvall gick Milan vidare i TIM cup (coppa italiana) genom att sla Bari med 3-0.
Det va en ganska trakig match men som de spelade vissa stunder!
Kanns ganska onodigt att kommentera Mr Z prestation....
Han gor skillnaden helt enkelt, match efter match, han ar verkligen helt fenomenal!

Ikvall kommer pappas kusin Pontus hit med en kompis sa det blir till att visa de Milano bade ikvall och imon, sen aker jag ner till Genova pa sondag for matchen Samp-Juventus.

Mer an sa hander det inte i helgen, men jag lar ha fullt upp sa det racker anda!
Maste ju fa lite ordning pa mitt nya hem ocksa! =)

Trevlig helg och som Bert Ljung och min syster Sandra sager: TACK OCH HEJ, ORORDA GREJ!


Kommentarer
Postat av: Syster sandra

mmm mmm mmm mmm mmm miss ya!!



Ha en trevlig kväll!



Tack å hej orörda grääj!

2011-01-21 @ 11:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0