Calciomercato in via Manzoni

Idag ar jag tillbaka pa kontoret igen efter en vecka, jag kan inte precis saga att jag saknat det men det kunde behovas for att hinna styra upp allt innan jag gar pa semetsre nasta vecka.
Vi har Juventus och Bayern Leverkusen's ledning har pa kontoret idag och som vanligt agerar jag assistent och far scanna, skriva ut och maila kontrakt hit och dit....
Vi ar vid det har laget ganska vana vid att ha Marotta och C/O har och de ar mer eller mindre hemma har hos oss, men just idag star det journaliser fran SKY nedanfor kontor och vantar pa att fa sig en pratstund med Beppe sa stammningen har andrats lite nu pa eftermiddagen....
Tankte avsloja vem de kopt men det kanske ska vanta da.....

Nu ska alla vardinnor betalas och helgen som kommer ska planeras sa vi har att gora.

CIAO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0