Lega Volley summer tour

I natt kom jag tillbaka efter ha spenderat helgen i Cervia, ostra Italien, for forsta deltavlingen i vart event med lega Volley.
Jag egentligen ingenting om volley och jag kan absolut inte spela sa allt var valdigt nytt.
Vi hade otur med vadret pa lordagen da det regnade och var molningt hela dagen men sen klaranade det upp och blev kanon pa sondagen.
Vi ar ett harligt gang som jobbar ihop och darfor har jag haft mycket kul, samtidgt som jag foredrar att jobba med fotbollen i alla sammanhang!
Det enda fotbollsinslaget vi hade i helgen var nar arrigo Sacchi kom och halsade pa oss.
Aven han ar en valdigt god van till min chef och darfor har jag ocksa kommit att lara kanna mister ganska val.
Hans dotter, som for ovrigt jobbade hos oss ett tag i vintras, har ett hotell nere i Milano Marittima sa da han anda va i krokarna kom han for att se lite volley.....

Jag har inga roliga bilder att dela med mig av men ni kan hitta nagra pa:
http://www.legavolleysummertour.it/

Imon ska jag till ATA hotell igen for fortsattningen av Calciomercato....

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0