Press konferens pa Milanello

Milanello har blivit som mitt andra hem, direktoren har blivit min baste van och spelarna ser mig som en av dem, nastan iallefall...
Idag hade var klinet och Milans sponsor Nutrilite sin arliga presskonferens for den internationella pressen.
Det blev mycket engelska och slutade med att jag fick ta med journalisterna runt pa milanello coh bertatta om de olika planerna, gymmet, historia, rummen osv. Som sagt, det har blivit mitt andra hem!
Mr Z kom forbi ocksa sa vi hann slanga nagra ord om hans semester som varit minst sagt halvlyckad.........och om damlandslagets framgangar.

Pa fredag aker vi ivag pa sista delen av beachvolleytouren och sen far jag pa semeter!!!!!!!!
Ska bli sa fruktansvart gott!

Skriver mer om hur det va i Taormina imon.

Buona serata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0