2:a trojan

Igar var jag fore alla spelare i Milan att prova nasta sasongs 2:a troja!!!
Det ar den "tekniska" varianten och aven om den ar jakligt snygg vet jag inte om den kan vara sarskilt bekvam att spela i. Gubbar som Cassano med lite mage far nog valja den "vanliga" varianten for de ar ganska tajta.
Men jag har lovat att anvanda min sa nasta match ska spelas i en splitter ny Milantroja!!!


hahaha du far skicka ett kort pa dig i kepsen Ingemar!!
Kan tanka mig att den vita smacken passar fint nu i sommar...!


Kommentarer
Postat av: George Weah

Hejsan!



Är det officiellt att detta blir Milans andra tröja? Är det 100%? Tacksam för svar!



FORZA MILAN

2011-06-22 @ 15:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0