Calciomercato

Mercaton ar i full gang och har kops och saljs spelare stup i kvarten.
Jag var vid havet nere i Puglia i helgen och aven dar, pa stranden, ar det enda man hor diskuteras denna calcio mercato!
Som jag sagt sa manga ganger innan sa har Italienarna valdigt svart att forsta att aven kvinnor kan tycka om och intressera sig for fotboll men nar jag satte mig pa stranden for att lasa Gazzetta dello sport, italienska sport tidningen, i helgen var det fler an en som forst kom fram och fragade mina vanner hur det kom sig att jag som tjej laser sporttidningen for att sedan fraga mig om mina asikter.... Dessa mansgrisar!!!!
Hur som helst har jag sinte sa mycket att saga an sa lange om Milans kop, daremot tycker jag att det ar trakigt att de "gett bort" Merkel till Genoa. Men med samarbetet lagen emellan kommer han sakert tillbaka nar han modnat lite...
Det ar mer Inter som skapar diskutionerna nu, vem kommer trana? Stannar Sneijder och Eto'o?
Och just nu laser jag att Matrix, Marco Materazzi, inte spelar vidare i de blasvarta laget nasta sasong.
Ingen storre forlust for laget aven om fansen avgudar honom, TUTTI PAZZI PER MATERAZZI kan val alla!!

Har forbereder vi nu mest for det stundande brollopet i Ravenna i helgen...
En kollega gifter sig och vi ska alla ner och fira dem saklart!
Som vanligt ar Malins stora problem att hitta en klanning... och det blir inte lattare av att jag "ar den enda kvinnan i varlden som hatar att shoppa"...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0