En massa skvaller?!

Jag har bara idag skrivit om tva olika saker som jag fatt veta igenom vanner som jobbar for Milan och som jag garna delar med mig av, att Milan ska spela en vanskapsmatch mot MALMO FF i Malmo i augusti (inte sa svart att forsta varfor man valt just Malmo med tanke pa vem lagets stjarna ar...) och bilden pa Milans nya 2.a troja.
MEN INGET UTAV DET AR ANNU OFFICIELLT och darfor kan det mycket val handa att det andras....
Vissa detaljer pa trojan kan komma att andras men annars ar det den som Adidas tillsammans med Milan har valt att anvanda som nasta sasongs bortamatch troja, inte illa va?!

Beslutet om matchen mellan Milan och Malmo togs sa sent som igar och sjalvklart kan det ocksa komma att andras, da Milan spelar mot Inter i Super coppa Italiana i peking den 6.e augusti och eftersom var Trofeo TIM formodligen kommer att spelas i Bari aven iar den 18 augusti kan det bli tajt med aven en resa till landet lagom....

Att det annu inte ar bestamt vart och exakt nar Trofeo TIM ska spelas annu ar p.ga av vanskapsmatchen ITALIEN - SPANIEN som ska spelas i Bari den 10 augusti.
Mitt i semestern kan det vara svart att fa folk att ta sig till stadion men framfor allt betala for tva matcher/event pa mindre an en vecka....
Det borjar bli tajt, men vid det har laget vet vi ju att italienarna gillar att ta sistaminuten beslut...!!!

Kul att sa manga helt plotsligt har hittat till min blogg, men jag vill aterigen understryka att mycket av det jag skriver ar saker som hander "bakom kulliserna" i branschen och darfor kan det vara battre att ni vantar pa att saker och ting blir officiella innan ni kanske skriver vidare om det pa era egna sidor och bloggar....
Skvaller kommer alltid att vara skvaller, men kom sen ihag vart ni laste det forst!! ;)

Niklas.....(lilla och lilla) froken Feuk har varit i milano nu over ett ar, har du vagarna forbi sa hor av dig! ;)
Ska halsa Majsan!! ;)

BUONA SERATA!!!!!!


Kommentarer
Postat av: anna s

SÅ HIMLA ROLIGT! Christopher (som ju är från Malmö och älskar Zlatan) skrek rätt ut i soffan när han kom på att han är till sjöss då..! Ha!

2011-06-22 @ 16:24:07
Postat av: Add

Har du någon koll på när spelprogrammet släpps för kommande säsong?

2011-06-22 @ 17:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0