Il mio uomo

Andrea Ranocchia i Inter har gatt och vaxt till sig och blivit en riktigt stilig ung man, det tycker dock inte min kollega som blev skogstokig forsta gangen jag sa det pa kontoret for ett par manader sen.
Nar jag sedan upptakte att han i stort sett bor granne med mig och att jag ser honom var och varannan dag da jag gar hem efter jobbet kunde jag inte lata bli att spa pa min foralskalse for denna religosa pojk.
Och givetvis hjalpte mina kvinnliga kollegor till och snart kallades han "il mio uomo" - min man.

Sa en kvall for ett par veckor sedan nar vi va ute och at (efter milans sponsoravslutning) kommer Ranocchia med nagra vanner in pa restaurangen dar vi satt.
Jag HATAR att ta kort och framfor allt HATAR  jag att be om att fa ta kort med spelare som vi sedan maste traffa i jobbet....
Men efetr ett toalett besok kom en kollega tillbaka med just Andrea i slaptag och sa att jag hemskt garna skulle vilja ta ett kort tillsammans med honom.....

"naj det vill jag INTE" var kanske inte sa trevligt att saga just da sa jag stallde mig snallt bredvid for att bli fotad.
Efter en stund nar jag skulle ga pa toa kom han in samtidigt och jag fick tillfalle att forklara "situationen..."
Sa nar han sedan skulle ga fick jag en kindpuss och "vi ses da".
Han ar tyvarr 4 ar yngre, djupt relios och har dessutom flickvan men visst hade vi bildat ett fint par anda?! ;)


Kommentarer
Postat av: anna

Ni hade varit jättefina!!

2011-06-09 @ 09:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0