Juventus nya trojor...

Som nastan varje dag nu i tva veckors tid har vi haft halva Juventus ledningen inne hos oss pa kontoret, sa idag passade jag pa att diskutera med Fabio Paratici (marotta's hogra hand) och Matteo Fabris (team manager) de som ryktas vara juventus nya trojor. (se nedan).
Jag ar ingen hejare pa mode och ar nastan fargblind men t.om jag ser, om det ar sant, att de ar riktigt jadra fula pa ren svenska!
De sa att de nya kommer innehalla mycket vitt, sa den till hoger kan mycket val vara ganska lik det som komma skall, men 2:a trojan ska vara helt ROSA!!!
Rosa?!
Palermo ar det rosa laget! Varfor kan de inte bara fa fortsatta att vara det enda rosa laget??!!
Iallafall sa vill de ha en troja som sticker ut sa darfor kommer Juventus 2.a troja sasongen 2011/2012 vara Rosa.....

http://www.tuttosport.com/calcio/2011/05/20-125704/Nuove+maglie+Juve+per+il+2012%3A+casacche+%22ipnotiche%22

Har varit och tagit en apertivo i den ljuva Milano kvallen, lart kanna ett par spelar i serie C (det enda jag kunde fraga var: vad fasen gor ni pa semester i Milano?!) och nu blir det sangdax.

Buona notte.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Malin! Det är så kul att följa din blogg, ascoolt med alla top-italienare du träffar hela tiden! Du måste höra av dig om du kommer ner och kollar på Totti nån gång så får vi ta en aperitivo i ljumma Rom : )

Kram!

Jessica

2011-06-24 @ 16:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0