Lugn dag pa jobbet

De flesta av vara sponsorer ar i Livorno for en work-shop med Milan.
Annat an den vi var pa med Sampdoria....
I Livorno far de bo pa ett 4-stjarnigt hotell, de far tva luncher, en middag och forutom de olika moterna och konferanserna har de fatt valja ett dags aktivitet, b.la SOLA, SEGLA, VINPROVING mm.
Men jag antar att Milans sponsorer fortjanar det.
Och flera av mina kollegor ar ivag for uppstarten av Calcio mercato, sa det ar lugnt och skont har pa Via Manzoni idag...

Jag gar igenom Milans traningsmatcher i sommar for var klient Nutrilite som vill ha biljetter till i stort sett alla.
Vi far val se om de ar intresserade av att skicka kunder och forsaljare till matchen i Malmo, vore himla bra tycker jag for det skulle betyda att jag "maste" aka hem och se den! ;)

BUONA GIORNATA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0