Psyka Zlatan?

hahahahaha ja lycka till Finland!
Sen kanske ni lyckas vinna over oss, man vet ju aldrig.....

Det var ett tag sen jag skrev nu men har inte haft sa mycket att gora, och dessutom haft lite ledigt i helgen!!!

I helgen har vi dock att gora igen, da aker vi till Coverciano for finalen av "Be the new king" med Puma.
63 killar i aldrarna 15-16 ar har valts ut under matcher runt om i hela landet under april manad och nu ska vinnaren, som b.la far trana med Lazio i tva veckor, koras under ett tva-dagars event pa Italienska landslagets "hemmaplan".
Det ar ett jakligt kul event och jag ar glad att jag far vara med, vem vet vi kanske hittar nasta Cannavaro, Totti, Buffon eller varfor inte en Gattuso?!

Nu ska jag ut i regnet och ata lite luch....

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0