Skvaller med Marotta

Juventus sport direktor Beppe Marotta ar en nara van till min chef och darfor ar han tillsammans med andra i Juventus ledning ofta har "pa besok" nu under perioden for calciomercato.
De anvander vart motesrum for att diskutera kontrakt och overgangar.
Jag fick b.la skriva ut ett kontraktforslag de ville ge till Udineses Inler's manager harromdagen....
Jag har precis forsokt fa ur honom annat skvaller men han "kan annu inte saga nagot..." och sa har vi sagt vart om de nya trojorna de ryktas om som ar HORRIBLA!! Men a andra sidan, vem bryr sig om Juvetus......!!

Nu ska jag snart hem sen blir det kalas ikvall!

CIAO!

Kommentarer
Postat av: peter pappa

jädra unge kalas igen

2011-06-21 @ 19:44:46
Postat av: Ingemar

Det kontraktsförslaget hoppas jag Inler inte skriver på!

För övrigt så satt jag och musiklärare Nilsson ute på altanen hemma hos mig i går kväll och smakade av några jästa maltdrycker. Han sa "..att det är inte ofta man ser dig i keps, Ingemar. Vad snygg den är!"

2011-06-21 @ 23:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0